2011年3月3日星期四

新的 Blog 环境 ✿

我觉得这标题有点奇怪
 [ 新的 Blog 环境 ]
什么来的 ? = =
可是我不懂要放什么标题了 ~
话不多说


每个人的 Blog 应该都有出现很多恶心的青蛙吧 ?
我忍不住、不到第二天就去换了
超讨厌青蛙、而且还在我的 Blog 里 ~
崩溃 ING
从新打理了我的 Blog
怎么样 ? 还可以看么 ?  ><
给点评语 ~
感谢宝贝阿宝帮我换歌
这首歌我很爱听噜
感觉就像在 KL、姐姐也是这样说

附上歌词
Fallin Out , Keyshia Cole

Been sitting thinking
about you and I and
wondering why were not getting along
so frustrated 'cause what we had was a happy home
I don't know what the
situation is but I can tell in the way we kiss
we don't talk no more it feels better when I'm alone
Sometimes I feel like there's no getting through to you
like you don't appreciate all that I do
you gotta show me that you want me to stay
don't turn and walk away
[ CHORUS ]
baby I'm slowly falling out
of love with you I don't know what to do
how did we end up here this way
what are we gonna do
I'm slowly falling out
baby we're tripping on silly things
boy I need you to meet me halfway
if you want me to be with you



刚收到前几天网购的隐形眼镜盒
很美 , 服务也很快店主态度也好
有兴趣的我介绍你们到这里 x)


一句心里话 :

请不要再对我说承诺
那并不真实
机会一次一次的给了
也一次又一次的相信
最后呢 ? 我得到了什么
得到的是你又再多一次欺骗我
告诉你 , 请不要把我当笨蛋
我能忍 , 我不会出声
如果我不能忍 , 请不要说我很罗嗦 !

没有评论:

发表评论